Valitse sivu

Liity jäseneksi – ja kaverit mukaan kans!

Miessakit ry on tarjonnut miehille maksutonta tukea sekä ajanut miesten asemaa yhteiskunnassa jo vuodesta 1995. Miessakkien jäseneksi voi liittyä jokainen täysi-ikäinen mies, joka haluaa edistää yhdistyksen tavoitteita. Jäsenenä olet mukana yhdessä muiden kanssa vahvistamassa suomalaisen miehen hyvinvointia. Jokainen jäsen tuo painoarvoa Miessakkien toiminnalle ja viestille siitä, että miehet ansaitsevat heidän tarpeidensa pohjalta rakennettua asiantuntevaa tukea.

Tervetuloa mukaan tukemaan tulevaisuuden miestyön asemaa ja kehitystä! Liity jäseneksi ja kerro yhdistyksestä myös kavereillesi!

Jäsenedut

Miessakit ry:n jäsenet valitsevat joka toinen vuosi yhdistyksemme ylintä päätäntävaltaa edustavan elimen, valtuuston.

Jäsenet saavat kotiinsa lehtemme URHOn ja alennuksia monista julkaisuistamme sekä järjestämistämme kursseista ja koulutuksista. Lisäksi saat maksuttoman sisäänpääsyn erilaisiin tilaisuuksiimme sekä ensikäden tietoa yhdistyksemme toimintaan liittyvistä erilaisista asioista.

Jäsenenä voit hyödyntää myös muita rahanarvoisia alennuksia ja tarjouksia. Tutustu alennuksiin sivuston jäsenedut-osiossa.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen jäseneksi liittyminen tapahtuu helpoiten nettisivujemme verkkokaupan kautta.

Jäsenmaksu on voimassa sen kalenterivuoden, jolloin maksu suoritetaan. Lisätietoja löytyy yhdistyksen säännöistä.

Yhdistyksellämme on käytössä kolme jäsenyysluokkaa: henkilöjäsenyys, yhteisöjäsenyys ja kannatusjäsenyys. Yhdistyksen jäsenet hyväksyy hallitus.

Henkilöjäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen täysi-ikäinen mies, joka haluaa edistää yhdistyksen tavoitteita.

Henkilöjäsenmaksu on 20 € (alennukseen oikeutetuilta 10 €). Henkilöjäsenmaksun voivat halutessaan suorittaa alennettuun hintaan opiskelijat, eläkeläiset, työttömät ja alaikäisten lasten huoltajat.

Yhteisöjäsenyys

Yhteisöjäsenet hyväksytään samalla menettelyllä ja samoilla toimintalinjoihin liittyvillä perusteilla kuin henkilöjäsenet. Yhteisöjäsenyys vahvistaa avointa yhteistyökumppanuutta ja antaa samat oikeudet ja palvelut kuin henkilöjäsenyys.

Yhteisöjäsenmaksu on 100 € / 250 € / 500 € riippuen yrityksen/yhteisön henkilöstön määrästä (ks. tarkemmin tästä linkistä).

Kannatusjäsenyys

Kannatusjäsenmaksu on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat tukea Miessakit ry:tä ilman varsinaiseen jäsenyyteen liittyviä oikeuksia ja velvoitteita. Kannatusjäsenille toimitetaan yhdistyksen toiminnasta sama informaatio (jäsentiedote ym.) kuin varsinaisille jäsenille.

Kannatusjäsenmaksu on 20 euroa henkilöjäseniltä, ja 100 euroa yrityksiltä/yhteisöiltä.

Liittyminen sähköpostitse

Voit myös liittyä lähettämällä sähköpostia toimistomme osoitteeseen miessakit(a)miessakit.fi, jolloin lähetämme jäsenyydestä laskun.

Ilmoita viestissäsi seuraavat tiedot:

1. Suku- ja etunimesi
  2. Osoitteesi, postinumerosi ja postitoimipaikkasi
  3. Puhelinnumerosi
  4. Sähköpostiosoitteesi (mainitse myös, haluatko sähköisen uutiskirjeen)
  5. Jäsenyys (valitse yksi):
    – Henkilöjäsen (20€)
    – Opiskelija / työtön / eläkeläinen / alaikäisen lapsen huoltaja (10€)
    – Yhteisöjäsen 1-15 henkilöä (100€)
    – Yhteisöjäsen 16-30 henkilöä (250€)
    – Yhteisöjäsen yli 30 henkilöä (500€)
    – Kannatusjäsen, henkilö (20€)